آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین خنده های تو

دانلود آهنگ فرزاد فرزین خنده های تو

Exclusive Song: Farzad Farzin – Khandehaye To

دانلود آهنگ فرزاد فرزین خنده های تو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

من همونیم که تو هیچ کسیو جز اون یادت نیست !!!
اونی که تو این خیابونای خیس پیشت نیست ♩♬♫
من همونیم که دوریش فکرتو درگیر کرده !!!
اونی که نیست ها کنه دستاتو الان که یخ کرده ♩♬♫
اونی که روز تولدت منتظری که برگرده !!!
هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود ♩♬♫
با حسرت نگرانم بازم کاش هنوز دستای تو تو دست من بود !!!
میاد اون روزی که عکست از تو چشام میریزه ♩♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


خودم میام و میبینم نیستی و پاییزه !!!
میاد اون روزی که همو چند ساله ندیدیم ♩♬♫
خودمونو وایسه دیدن هم نبخشیدیم !!!
هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود ♩♬♫
با حسرت نگرانم بازم کاش هنوز دستای تو تو دست من بود !!!
هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود ♩♬♫
با حسرت نگرانم بازم کاش هنوز دستای تو تو دست من بود !!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

فرزاد فرزین خنده های تو



دانلود با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد