آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود مداحی من چی بودم اگه تو مادرم نبودی مجید بنی فاطمه

دانلود مداحی من چی بودم اگه تو مادرم نبودی مجید بنی فاطمه

Download New Nohe By : Majid Bani Fatemeh – Age Mdaram Nabodi

دانلود مداحی من چی بودم اگه تو مادرم نبودی مجید بنی فاطمه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

برای دیدن نشون تو چه کنم من گمشده بدون تو چه کنم ♩♬♫
شده تشنه ی هوای تو نفسم به کدوم طرف برم به تو برسم
من چی بودم اگه تو مادرم نبودی ♩♬♫
تو که بهونه ی وجودی تویی که روضه ی کبودی
مادر جانم چه خوبه حال من کنارت ♩♬♫
فدای قلب بیقرارت کجا بیام سر مزارت
بهترین قصه ی عاشقانه ای علت گریه ی بی بهانه ای ♩♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو تبسم مادرانه ای مادرانه ای ♩♬♫
منم و یه قلب بیقراری حسین هوا دل شکسته هاشو داره حسین
با تموم بی وفاییام اومدم شب جمعه ها گداییمو بلدم ♩♬♫
دلتنگی هام دوباره اومده سراغم
دوباره تازه میشه داغم ببین که خسته از فراقم ♩♬♫
روز محشر میون عاشقات سوام کن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مداحی من چی بودم اگه تو مادرم نبودی مجید بنی فاطمه


دانلود با کیفیت 320



دانلود مداحی تو مادر ساداتی محمد حسین پویانفر

دانلود مداحی تو مادر ساداتی محمد حسین پویانفر

Download New Nohe By : Hossein Pooyanfar – Too Madar Sadati

دانلود مداحی تو مادر ساداتی محمد حسین پویانفر

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو مادر ساداتی ام ابیهایی و ام النجبایی ♬♫♪♭
تو مادر ساداتی برکت خونه ی علی مرتضایی
تو مادر ساداتی تو مادر تموم بچه شیعه هایی ♬♫♪♭
پناه آخرم امید محشرم همیشه یاورم مادر مادر
برای من بسی به دادم میرسی میون بی کسی مادر مادر ♬♫♪♭
منم غلام تو اسیر دام تو فدای نام تو مادر مادر
پناه عالمین امید زینبین یا ام الحسنین مادر مادر ♬♫♪♭
وقتی که مادر باشه به برکتش تموم خونه غرق نوره
وقتی که مادر باشه بساط عشق و زندگی همیشه جوره ♬♫♪♭
وقتی که مادر باشه برا تموم بچه ها سنگ صبوره
تو اسم اعظمی پناه عالمی دوای دردمی مادر مادر ♬♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تویی آب حیات سفینه ی نجات دو عالم به فدات مادر مادر ♬♫♪♭
تو قبله گاهمی تو سر پناهمی چراغ راهمی مادر مادر
تو دادی عزتم تموم ثروتم تو هستی حاجتم مادر مادر ♬♫♪♭
وقتی که مادر میره با رفتنش هوای خونه دیگه سرده
وقتی که مادر میره دیگه صفا به خونه ای بر نمیگرده ♬♫♪♭
وقتی که مادر میره همدم بچه ها دیگه غصه و درده
یه خصم بی حیا میون کوچه ها با سیلی بی هوا ای وای ای وای ♬♫♪♭
صدا میزد حسن دیگه بسه نزن پاشو مادر من ای وای ای وای
رسیده روضه ها میون شعله ها به پیش بچه ها ای وای ای وای ♬♫♪♭
توی اوج خطر میگن چهل نفر لگد زدن به در ای وای ای وای

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مداحی تو مادر ساداتی محمد حسین پویانفر


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ مصطفی خانی عاشقانه

دانلود آهنگ مصطفی خانی عاشقانه

Download New Song By : Mostafa Khani – Asheghaneh

دانلود آهنگ مصطفی خانی عاشقانه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو با یک اسب سفید رسیدی از اونور ابر ♬♫♪
که تن دشت و قشنگت تر کنی با اومدنت..
شب یلدای منه موج بلند موی تو ♬♫♪
مثل نوری توی تاریکی با سوسو زدنت..
دل من خیلی دوست داره میدونی خودتم ♬♫♪
توی هر راهی باشی مثل همیشه پشتتم..

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو قشنگ تر از همه رنگای دنیایی واسم ♬♫♪
نمیخوام دیگه واسه نقاشیام رنگ بسازم..
دیگه تکراری شدن تموم رنگای تو شهر ♬♫♪
کاش بزاری رنگت و من روی بومم بپاشم..
دلم من خیلی دوست داره میدونی خودتم ♬♫♪
توی هر راهی باشی مثل همیشه پشتتم..

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مصطفی خانی عاشقانه



دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ صادق رضایی اجازه بده

دانلود آهنگ صادق رضایی اجازه بده

Exclusive Song: Sadegh Rezaei – Ejazeh Bedeh

دانلود آهنگ صادق رضایی اجازه بده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

خودت میدونی تو این حیرونی امیدم تویی ♬♫♪
نگام کن که جذابترین اتفاقم که دیدم تویی
وجودم به وجح اومده که هردفعه یه لبخند زدی ♬♫♪
چهجوری با این حجم زیبایی کنار اومدی
اجازه بده که ثابت کنم تو این رابطه ♬♫♪
چقدر صادقم اجازه بده بفهمونمت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چه بی تابتم چقدر عاشقم ♬♫♪
چهجوری با این حجم زیبایی کنار اومدی
اجازه بده که ثابت کنم تو این رابطه ♬♫♪
چقدر صادقم اجازه بده بفهمونمت
چه بی تابتم چقدر عاشقم ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

صادق رضایی اجازه بده



دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ محمد آقایی دلبر

دانلود آهنگ محمد آقایی دلبر

Exclusive Song: Mohammad Aghaee | Delbar

دانلود آهنگ محمد آقایی دلبر

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

عاشق نبودم این روزا میشد برام رویا عشق من ♬♫♪
تا تو میریزی موهاتو رو شونه هات ..
وای از دست تو جونم ♬♫♪
اون خنده های شیرینت برام مثل قنده بخند عزیزم..
واست میمیرم اون لحظه که دست تو باشه رو صورت من ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


وای از دست تو و ناز ادات دل میره واست ♬♫♪
میای دل میبری مشکل من حل میشه راحت..
تو که از دلبریات کم نمیذاری اخه واسم ♬♫♪
منو میکشی با دلبریات دلبر نازم..

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محمد آقایی دلبر



دانلود با کیفیت 320