آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

Exclusive Remix: Farzad Farzin – Jaye To Khalie

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بارون که میزنه دلم که میشکنه روزای بی کسی وقتی نمیرسی ♬♫♪♭
وقت قدم زدن اینجا کنار !!! من جای تو خالیه جای تو خالیه
بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه ♬♫♪♭
تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه !!!
بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه ♬♫♪♭
تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه !!!
خوابم که میبره خوابم که میبره هر جا که صحبت احساس و عادته ♬♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


ماه وقتی کامله تو اوج فاصله ♬♫♪♭
بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه!!!
تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه ♬♫♪♭
بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه !!!
تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه ♬♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

فرزاد فرزین جای تو خالیه



دانلود با کیفیت 320



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد