آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ دلم آب شد از ۲۵ باند

دانلود آهنگ دلم آب شد از ۲۵ باند 
Download Music 25 Band Delam Aab Shod

دانلود آهنگ دلم آب شد از ۲۵ باند

تو که سنگ می زنی با نگاهت به دلم کافیست یه لبخند که از حال برم
واسه تو دلم مرده دلمو یکی آخه یجوری با نمکی
دلم بین زمین و هواست تا تو حرف دلتو بگی
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا با اون طعم لبت منو سیراب کن
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با رقصیدنت دلو بیتاب کن

بشو دلدارو یارم دارو ندارم عشقم می بری دلو با یه چشمک
منو دریابو بازم وا کن موهاتو واسم که گره خورده حواست به حواسم
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با طعم لبت منو سیراب کن
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با رقصیدنت دلو بی تاب کن

تو که سنگ میزنی با نگاهت به دلم کافیست یه لبخندکه از حال برم
واسه تو دلم مرده دلمو یکی آخه یه جوری با نمکی
دلم بین زمین و هواست تا تو حرف دلتو بگی
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا با اون طعم لبت منو سیراب کن
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با رقصیدنت دل بی تاب کن


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام ای جان

دانلود آهنگ بهنام صفوی ای جان


Exclusive Music: Behnam Safavi – Ey Jan

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام ای جان

متن ترانه :

دلم عمریه میگیره بهونه میخواد دل بکنه از این زمونه ♬♫♪
تویی فانوس روشن تو شب تار واسه این دل سرگشته بی یار…
دیگه وقتشه که بارون بباره بریزه رو سر شبا ستاره ♬♫♪
شبای انتظار شبای دلتنگ که میزنه به شیشه دلم سنگ…
ای تو هستی این دل شکسته من نای نفس های خسته ی من ♬♫♪
چشمای در خون نشسته من ای جان …
من که مست یه جرعه ناز نگاتم پنجره ی رو به خنده هاتم ♬♫♪
دیوونه ی اسم آشناتم ای جان …
ای تو هستی این دل شکسته من نای نفس های خسته ی من ♬♫♪
چشمای در خون نشسته من ای جان …

من که مست یه جرعه ناز نگاتم پنجره ی رو به خنده هاتم ♬♫♪
دیوونه ی اسم آشناتم ای جان …
یه روز گل میکنه غنچه رویام اگه پا بذاری رو فرش چشمام ♬♫♪
میشینه رو سرم سایه دستات میپیچه تو دلم عطر نفس هات…
خدا کی میرسه لحظه ی دیدار دل از خواب قفس کی میشه بیدار ♬♫♪
هنوز منتظرم خسته و بی تاب که شب گم بشه تو خنده ی مهتاب…
ای تو هستی این دل شکسته من نای نفس های خسته ی من ♬♫♪
چشمای در خون نشسته من ای جان …
من که مست یه جرعه ناز نگاتم پنجره ی رو به خنده هاتم ♬♫♪
دیوونه ی اسم آشناتم ای جان …

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ به نام آرمان گل های کاغذی

دانلود آهنگ آرمان گل های کاغذی

Download New Music By : Arman – Gol Haye Kaghazi

دانلود آهنگ به نام آرمان گل های کاغذی

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───


دانلود با کیفیت 320


دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام تب عشق

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده تب عشق

Exclusive Music: Mohsen Ebrahimzadeh – Tabe Eshgh

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام تب عشق

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

♪♪♫♫♪♪♯

اونی که دوستش داری رو دلت پا میذاره…

خیلی راحت میره و تو رو باز جا میذاره ♪♪♫♫♪♪♯

اونی که دوست داره داره پر پر می زنه…

♪آهنگسازی : محسن ابراهیم زاده♪

تو اونو نمیبینی اون به تو سر می زنه…

واسه اونی بمیر که واسه تو تب می کنه…

همه روزاشو اون به یاد تو شب می کنه ♪♪♫♫♪♪♯

واسه اونی بمیر که مرهم درد توئه!

همیشه عاشقه و دلش فقط بند توئه!

عشق اونیه که تو خنده هاش یاد توئه

عشق اونیه که تو غصه هات درکت کنه

آرامش و به عشق تو ثابت کنه ♪♪♫♫♪♪♯

نذاره بی خبر بره ترکت کنه♪

واسه اونی بمیر که واسه تو تب می کنه♪

همه روزاشو اون به یاد تو شب می کنه♪

واسه اونی بمیر که مرهم درد توئه ♪♪♫♫♪♪♯

همیشه عاشقه و دلش فقط بند توئه

♪♪♫♫♪♪♯

محسن ابراهیم زاده تب

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───


دانلود با کیفیت 320


دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام سر هیچ و پوچ دنیا

دانلود آهنگ سر هیچ و پوچ دنیا گرشا رضایی

گوش دهید به ترانه زیبای گرشا رضایی بنام هیچ و پوچ با بهترین کیفیت

Exclusive Remix : Garsha Rezaei – Hicho Pooch

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام سر هیچ و پوچ دنیا

متن آهنگ :
───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

سر هیچ و پوچ دنیا منو جا گذاشتی اما♬♫♪
عین روز روشنه واسم پشیمونی همین حالا♬♫♪
عیب نداره عزیزم رفتی و حالم رو ندیدی که ندیدی♬♫♪

من فراموشی گرفتم تو بگو با رفتنت به چی رسیدی♬♫♪
بارون بازم هوای غم داره تورو زیادی کم داره♬♫♪
یه بغضی از تو جا موند تو دلش همش میباره♬♫♪
پاییز دلش هواتو کرده♬♫♪

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───


دانلود با کیفیت 320