آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

Exclusive Song: Reza Najafi – Atish

دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رضا نجفی آتیش


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی 

Exclusive Song: Hooran | Hese Deltangi

دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو چشمام نگاه کن؛ هر حرف داری بزن ♬♫♪
باور ندارم کم شه؛ احساست به من
چی شد که داری حرف رفتن میزنی ♬♫♪
من رو نگاه کن؛ داری من رو میشکنی
این حال خوب‌‌‌‌‌‌‌‌‌ُ واسه چی بد میکنی ♬♫♪
دستای من، رو چی شده رد میکنی
هی کم میارم، وقتی دستاتُ میخوام ♬♫♪
نیستی؛ بگیری خستگی رو از چشام
نه این تو نیستی؛ عاشقم بودی یه روز ♬♫♪
من که همونم؛ پابه پات میام هنوز

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


میخوای بری تا دوریت عذابم بشه ♬♫♪
باور ندارم؛ سهمم از تو کم بشه
دیگه نمیشه موندُ از تو دل برید♬♫♪
اصلاً نمیشه؛ به تهِ این خط رسید
من بی نگاهت؛ بارونُ پرسه زدم ♬♫♪
من بی تو باشم؛ شکل اون آدم بدم
شاید ندونی، حس دلتنگی بده ♬♫♪
باز جای خالیت؛ جونمو آتیش زده
درگیر مغزم، با همه حال و هوات ♬♫♪
جا مونده قلبم جایی تو یاد چشات
نه این تو نیستی؛ عاشقم بودی یه روز ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هوران حس دلتنگی


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

Exclusive Song: Reza Sadeghi – Delkhoshi

دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

روانی نگاهتم دیوونه من خرابتم دیگه چجوری بهت بگم ♬♫♪
!!! هم پای بچه بازیات همدست دیوونگیات دیوونه میمیرم برات
جای منم تو زنده باش زندگی کن برنده باش دلخوشیای من همینه ♬♫♪
!!! غیر تو با همه بدم این شکلیه عاشق شدنم میخوام همه دنیا ببینه
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی ♬♫♪
!!! شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی ♬♫♪
!!! تو جزئی از دنیام که نه تو همه دنیای منی
آدم ترین آدم منم وقتی تو حوای منی ♬♫♪
!!! من قید هر چی جز تورو از قبل و بعد تو زدم
وقتی که عاشقت شدم دوباره دنیا اومدم ♬♫♪
!!! جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی ♬♫♪
!!! جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رضا صادقی دلخوشی


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

Exclusive Song: Vihan | Refighe Nime Ra

دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چی شد که بیخودی؛ یهو عوض شدی؟! ♬♫♪
گذاشتی پا روی وجودم… دیر اومدی رفتی زود!
حقم که این نبود؛ منی که عاشق تو بودم ♬♫♪
خالی کردی پشتمو؛ پوچ کردی مشتمو!
از غرورت کم نکردی، گفتی یکی باید بره♬♫♪
این واسمون بهتره
عاشقت بودم؛ ولی درکم نکردی ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


تو شدی رفیق نیمه راهم! ♬♫♪
قرار بود عشقمونو، با هم بسازیم و بنازیم هر دومون بهش
نه نگو نشد خودت نخواستی! یه بار پا حرف دلت وایستی…
چرا منو سپردی دست سرنوشت؟! ♬♫♪
لعنت به تو، که بی بهونه پاتو پس کشیدی!
لعنت به تو، که قطره های اشکمو ندیدی ♬♫♪
لعنت به من؛ که قلبمو دودستی دادم…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ویهان رفیق نیمه راه


دانلود با کیفیت 320



دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

Exclusive Song: Homayoun Molaei | Ey Dad

دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کارت اینه با چشمات یه کاری بدی دستم ♫♪♭
عشق توئه را دستم به دل تو دل بستم
مگه رگ رخواب من رو آخه نداری دلبر جون ♫♪♭
مثل تو لیلا کی بشه واسه دل من مجنون
واسه دل من مجنون ♫♪♭
ای داد ای داد ای داد دلم گیر عشقت افتاد
میدونی خود تو اینجوری مثل تو دیگه گیر من نمیاد ♫♪♭
ای وای ای وای ای وای تو بگو فقط چی میخوای

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

واسه من نفسی بگو که با کسی جز خود من راه نمیای ♫♪♭
جز خود من راه نمیای
تو منو دیدی دل منو دزدیدی چه خوبه که فهمیدی بهم نفس میدی ♫♪♭
با دلم جوری بردی دلو بدجوری
با اینکه مغروری میخوامت همینجوری ♫♪♭
عشقت آتیشه عاشق دو آتیشه محاله دیگه پیشت زندگیم عادی شه
پایه باشی بام پای تو میمونم میزنم از جونم میدونی دیوونم ♫♪♭
ای داد ای داد ای داد دلم گیر عشقت افتاد
میدونی خود تو اینجوری مثل تو دیگه گیر من نمیاد ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ای داد همایون مولایی


دانلود با کیفیت 320