آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ همایون مولایی دریا زده

دانلود آهنگ همایون مولایی دریا زده

Exclusive Song: Homayoun Molaei – Daryazade

دانلود آهنگ همایون مولایی دریا زده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دریا شدم ،چی شد به این زودی شدی دریا زده ♫♪♭
به غیر من ، پس جای احساس تورو کی بلده
خواستی بهت ، پیله کنم پروانه شی پر بزنی ♫♪♭
من توو قفس ، خودت بری به آسمون سر بزنی
هیشکی نمیدونه چقد دلم شکست توو هر نفس ♫♪♭
هیشکی نمی دونه چقد هوا خفس تو این قفس
هیشکی نمیدونه چقد دلم شکست تو این قفس ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هیشکی‌ نمیدونه چقد هوای این خونه بی تو خفس ♫♪♭
کاشکی منو یکم دوست داشتی
تنهام نمیذاشتی بری اینقد زود♫♪♭
کاشکی یکم تورو دوست نداشتم
خیلی راحت پا میذاشتم روی هر چی بود ♫♪♭
کاشکی بدونی من به خاطرت هنوز دلم سرپاست
هر جایی دل اونجاست با تمام وجود ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

همایون مولایی دریا زده



دانلود با کیفیت 320



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد