آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ سامان جلیلی خاص

دانلود آهنگ سامان جلیلی خاص

Exclusive Song: Saman Jalili – Khas

دانلود آهنگ سامان جلیلی خاص

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

!!من میگیره نگاهت دلم افتاده به دامت قد یه دنیا میخوامت چقد عجیبه حالم ♫♪
!!آخه از این دل که فداته عاشق رنگ چشاته توی دلم آره جاته شدی خواب و خیالم ♫♪
!!منو میکشونه سمتت عطر موهای بلندت چجوری اینو بگم بهت بهت علاقه دارم ♫♪
!!به تو دچاره قلبم نداره چاره قلبم یه جوری خاصی مثلت هیچ جا نداریم اصلا ♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

!!آره به من میادش اون چشای سیاهت میدونی دیگه خنده هات کل دلخوشیامه ♫♪
!!واسه تو یه دل که سهله من جون میدم آره بله تو بگو بریم همین الان دوتایی جاده حله ♫♪
!!با تو رو هزاره حسم از اولش میدونستم یه روزی میشم عاشق دلت اینجوری آره رسما ♫♪
!!به تو دچاره قلبم نداره چاره قلبم یه جوری خاصی مثلت هیچ جا نداریم اصلا ♫♪
!!آره به من میادش اون چشای سیاهت میدونی دیگه خنده هات کل دلخوشیامه♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

سامان جلیلی خاص



دانلود با کیفیت 320



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد