آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ رامین رنجبر جان جانان

دانلود آهنگ رامین رنجبر جان جانان

Exclusive Song: Ramin Ranjbar – Jane Janan

دانلود آهنگ رامین رنجبر جان جانان

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من عاشق تو شدم ♬♫♪
این عاشقى دلیه
آخ عزیزم نمى دونى تو ♬♫♪
چه حس خوشگلیه
دل مى برى دیوونه ♬♫♪
هر چى بگى همونه
آخ نمى رى دیگه از دلم ♬♫♪
این خط و این نشونه
یه طرف تو یه طرف کل جهان ♬♫♪
اى جان جانان
زندگى چنگى به دل نمى زنه ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نباشى اى جان ♬♫♪
حالم خوبه باهات
مى خوام بگم برات ♬♫♪
آخه دیگه حالا
کى مى تونه بیاد به جات ♬♫♪
من چقد خوشحالم
که تو اومدى تو زندگیم ♬♫♪
کاش تورو هم گاهى
دیوونه کنه دیوونگیم ♬♫♪
اى واى چقد
تورو مى خوامت ♬♫♪
اى واى بگو چطور شد
دنیاى من ♬♫♪
عاشقونه با
یه خنده ى تو پر شد ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رامین رنجبر جان جانان



دانلود با کیفیت 320



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد