آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

آسمان موزیک

به روز ترین وبلاگ فیلم و سریال و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ احسان نیکخوی ساحل چشمانت

دانلود آهنگ احسان نیکخوی ساحل چشمانت

Exclusive Song: Ehsan Nikkhouy | Sahele Cheshmanat

دانلود آهنگ احسان نیکخوی ساحل چشمانت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یک روز نبینمت تو را دیوانم؛ من در طلب عشق توام حیرانم ♬♫♪♭
من باتو هوای عاشقی را دارم؛ مجنون توام در عشق تو ویرانم
تو ساحل چشمان تو؛ من خوابم برد! ♬♫♪♭
تو پلک زدی؛ با پلک تو ماتم برد!
تو جان منی مال منی میدانم؛ پای تو و رویای تو من میمانم ♬♫♪♭
گیسوی تو تاب خورد و هوش از سر من رفت!
هرچی که گذشت؛ بیشتر این دل من رفت ♬♫♪♭
من عاشقمو دل شده؛ به عشق تو محکوم…
تو لیلی من باش؛ منم واسه تو مجنون! ♬♫♪♭
چشمان منه عاشق و دیوانه ی تو؛ میبرت تمام این دلم را سمت تو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ای ماه شب رویای بی تکرار من؛ تو جان شدی نمیروی از دل من!
آرزو کردم تو را از دل خود؛ تا نیامدی برآورده نشد ♬♫♪♭
آمدی و همه چی آسان شد؛ دلِ من از عشق ‌تو ویران شد!
تو ساحل چشمان تو؛ من خوابم برد! ♬♫♪♭
تو پلک زدی؛ با پلک تو ماتم برد!
تو جان منی مال منی میدانم؛ پای تو و رویای تو من میمانم ♬♫♪♭
گیسوی تو تاب خورد و هوش از سر من رفت!
هرچی که گذشت؛ بیشتر این دل من رفت ♬♫♪♭
من عاشقمو دل شده؛ به عشق تو محکوم…
تو لیلی من باش؛ منم واسه تو مجنون! ♬♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

احسان نیکخوی ساحل چشمانت



دانلود با کیفیت 320




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد